uuuuh. den här gjorde jag 2006 i min andra blogg.

först lägger jag upp den som jag svarade då!
One three hill eller O.C: inget, kollar på IDOL ;)
Ute- eller hemmakväll: ute ofcourse
sex eller mys: mysa, i think.
Salt eller sött: sött.
lyx eller budget: man tackar väl inte nej till lyx men jag lever på budget!
sommar eller vinter: Vinter för julafton och födelsedag, sommar för resten :)
När är du Född: 1991
vad har du på dig en ledig dag hemma: mys kläder, pyjamas
Favoritresturang: grekiska kollgrillsbaren i södertälje, i love it
Favoritfilm: har många bra men braveheart är en av de bättre.
Drömväska: det har jag inte så stor koll på, den snyggaste såklart!!
Har du barn: Nej
födelseort: södertälje.
Smeknamn: Lollo och numera har det blivit KUNGEN också, (Y)
Favoritfärg: svart funkar alltid men brunt är fint också.
Drömprins: För tilfället ingen speciell, men jag vet en riktigt sötnos ;)
Har du varit kär: Ja, det har jag men det var ett tag sen nu...
Favoritlåt : Byz - Hey där just för tillgfället..
Maträtt: kyckling och ris är grymt gott :)
FavoritResemål: Teneriffa var mysigt men satsar på Thailand eller Egypten som nästa
Favoritblomma: röda rosor!
Tycker inte om: sjukdomar.
Senaste sjukhusvistelse: jadu, har bara varit på sjukhus en gång när jag hade lunginflamation och var ett år. om vårdcentralen räknas så var jag där för kasnke 2 år sen när jag hade halsfluss =/
Favoritdricka: Coca cola såklart.
Vilken färg på väggarna i ditt sovrum:
Vad gör du när du är uttråkad: nördar vid datorn eller ringer antonia =)
Missbruk: träningsnarkoman, och glass.
Vän som bor längst från dig: Linnéa i Umeå och alla jag lärde känna i Tyskland.
Vad retar du dig mest på: ojoj de är mkt.
Läggdags: kring 24:00 på vardagar och inte tidigare på helger.
Nagellack: har alldeles för fula naglar för nagelack men skulle gärna ha röda ;)
Husdjur: två söta små katter och en stor gosig vovvsing :)
Skostorlek: 36-37
Syskon: stora syster & lille bror <3
Favorit pålägg: ost, mums
Om du var tvungen att skänka bort 25 000 till välgörenhet vem skulle få dina pengar: cancer forskning.
Vilket är det vackraste ordet: älskar.
Bästa bok du läst: systrar i jeans är riktigt bra!
Är du Internetberoende: tyvärr
Favoritparfym: dkny, minns inte vad den heter :P
Gillar du snö: jadå, men inte för länge bara..
När köpte du något åt dig själv sist: det minns jag inte..
Vilken är din bästa egenskap: jag är snäll & söt.
Senaste pojkvännen: christoffer hartman :)
Vilken film såg du på bio senast: på andra sidan häcken
Senaste köpta skiva: det är någon gammal i think
Favoritgodis: videons godis är det bästa ;)
Studier eller jobb: Jag går på Vackstanäs mellan S-tälje och Nykvarn
Bästa kompis: Antonia, Tove, Angelica & Johanna, i love them, deeply.
innerstad eller liten ort: bor i en ort men föredrar innerstad.
Favorit bloggar: jadu, det är inte riktigt min grej så min egen, haha
Nytt eller vintage: Nytt, såklart :)

och nu med mina nya svar!
One three hill eller O.C: OC!!!!
Ute- eller hemmakväll: det beror på vilket sällskap man har
sex eller mys: mys
Salt eller sött: sweeeet
lyx eller budget: varför lyxa när budget funkar bra?
sommar eller vinter: SOMMAR SOMMAR SOMMAR!
När är du Född: 20 februari 1991
vad har du på dig en ledig dag hemma: mjukiskläder
Favoritresturang: restaurang terrassen  i nykvarn ^^
Favoritfilm: åh jag vet inte, det är så många.
Drömväska: ingen speciell, älskar de som ligger i min garderob ^^
Har du barn: haha nej inte än du..
födelseort: södertälje.
Smeknamn: lollo, lowlow, my, mylva?
Favoritfärg: alla typ.
Drömprins: åååh han!!! ge mig nu snälla?
Har du varit kär: Om jag har?
Favoritlåt : James Blunt - Goodbye my lover
Maträtt: kycklingsallad
FavoritResemål: teneriffa men nästa ska bli USA!
Favoritblomma: red roses
Tycker inte om: sjukdomar.
Senaste sjukhusvistelse: jadu, har bara varit på sjukhus en gång när jag hade lunginflamation och var ett år.
Favoritdricka: coke
Vilken färg på väggarna i ditt sovrum: vita / svarta
Vad gör du när du är uttråkad: glor på csi eller nått liknande
Missbruk: allt som är onyttigt =/
Vän som bor längst från dig: min babe Linnéa i Umeå!!!!
Vad retar du dig mest på: typ idioter kanske? hahaha
Läggdags: som ni kan se, inte tifigt iallafall..
Nagellack: mina naglar är under uppbyggnad men annars något som passar vad jag har på mig.
Husdjur: hos pappa, två katter och hos mamma, en katt och en hund :)
Skostorlek: 36-37
Syskon: sara 19 och robert 11!
Favorit pålägg: ost, mums
Om du var tvungen att skänka bort 25 000 till välgörenhet vem skulle få dina pengar: cancer forskning.
Vilket är det vackraste ordet: familj eller nått kanske. starkt ord!
Bästa bok du läst: vet inte
Är du Internetberoende: skoja inte
Favoritparfym: dkny fortfarande...
Gillar du snö: jaaa, mycket najs
När köpte du något åt dig själv sist: idag, en väska, strumpbyxor och en tröja :)
Vilken är din bästa egenskap: envis om det nu är bra?
Senaste pojkvännen: emil bergman.
Vilken film såg du på bio senast: spiderwick
Senaste köpta skiva: sonja aldéns
Favoritgodis: fortfarande viddans men naturgodis också.
Studier eller jobb: vacksta, tjalalalala!!!!
Bästa kompis: three sisters, angie och sandra, i love them deeply.
innerstad eller liten ort: båda, beror lite på
Favorit bloggar: men vafan min egen såklart ^^
Nytt eller vintage: både och :)

haha, ja endel var ju lite annorlunda och kul var det att göra den :)
gör den ni med!


kysssss / B2


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0