värdelösa äckelväder.

hello fuckers.
efter en ganska irriterande och påfrestande dag slutade det iaf ganska lyckligt. jag satt och täljde pinnar åt massa barn, det var åtminstone hyfsat roligt. men det är inte okej alltså, vart fan tog det fina vädret vägen? blir tokig!

och louise, tack för ännu en söt bild. jag tycker verkligen om dig när du lägger ut sånna där bilder, kyss älskling.
men jag lovar dig, min data fuckar inte så jag har allt lite att lägga in nu känner jag, mohah!

image139

haha jag vet att DU älskar dig här bilden så moahahahah!
och sen kan jag även bjuda på denna smäcka bild ^^

image140

ganska sött liksom.

men nu gapar pappa på mig, jag måste kila ner i bastun. annars gör han det, så goodbye lovers.
på återseende! kyssss / B1


p.s
"jag typ älskar dig louise fäldt, hoppas du märker det"
d.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0