vem är du?

50 frågor om dig själv. svara ärligt!

1. Har du blandat mediciner med alkohol?
nej det har jag inte.

2. Vilken färg har din mobil? svart

3. Gillar du att läsa? om det är en bra bok, ja.

4. Har du något husdjur? ja, tre katter :)

5. Äger du ett par vita string? ja, massor.

6. Har du någon hemlig dröm? om jag har!

7. Isåfall, vad? om jag berättar det är den väl inte hemlig längre, right? ;)

8. Favorit godis? vet inte

9. Är du kär? kär och kär, väldigt intresserad kanske? ;)

10. Vilken årstid tycker du bäst om? självklart sommaren.

11. Framför eller bakom kameran? beror på om jag är beredd eller inte ^^

12. Tycker du om kanelbullar? ja det gör jag verkligen.

13. Hur många gånger har du haft sex? jadu, inte till överdrivet i alla fall.

14. Har du någon pojkvän/flickvän just nu? nej det har jag inte.

15. När fyller du år? 1 september

16. Vilken färg är det på dina tapeter? vita / vinröda

17. Spelar du något dataspel? väldigt sällan!

18. Isåfall, vilket/vilka? age of empires II

19. Hur gammal är du? fyller 18 år

20. Favoritfärg? har många

21. Går du på någon sport? ja, fotboll.

22. Vilken färg har dina strumpor? har inga på mig

23. Vad sa du senast? hälsa nille!

24. Favoritmat? finns mycket gott och mycket äckligt, men bakpotatis gillar jag.

25. Vilken bok håller du på med att läsa just nu? någon engelska bok (skolan)

26. Hur mycket shoppar du för varje månad? ca 1000 kr

27. Har du en egen digitalkamera? ja det har jag.

28. Vad ser du utanför ditt fönster? en solig dag med blå himmel, vååååår!

29. Vad har du på dina väggar? hyllor, tavlor, speglar mm.

30. Har du många bilder på din data? jaa absolut

31. Vem ringde dig senast? lisafisa

32. Vad står det i ditt 48:onde sms? "träningen är tyvärr inställd idag, dubbelbokad plan. tr som vanligt imorgon 19-20.30. mvh stefan"

33. Och vem är det ifrån? min tränare

34. Har du körkort? nej, inte än

35. Vad åt du senast? en halstablett

36. Gillar du skolan? ja, förutom allt plugg

37. Vem är din bästa killkompis? kakan.

38. Vem är din bästa tjejkompis? stina, louise och elina <3

39. Vilken var den senaste låten du lyssnade på? ingenaning.

40. Har du något smycke du absolut inte vill tappa bort? men ja?

41. Om jag säger va, så säger du...? om det jag sagt innan?

42. Vilken var den senaste hemsidan du var inne på? blogg.se

43. Längtar du till något? oh ja!

44. Om ja, till vadå? orkar inte skriva en bok om allt jag längtar till. 

45. Vem pratade du senast med på msn? elina och hayen

46. Om du sträcker ut din högra hand, vad nuddar du då? en penna

47. Gillar du att bada? javisst gör jag det.

48. Brukar du bli nöjd med bilder på dig själv? nja

49. Har du någon dricka nära dig just nu? nope

50. Vad ska du göra idag? inte ett skit, är sjuk :(


kyssss / en sjuk B1


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0